ceritera diri............

kat sini aku nk citer pasal family aku...

aku ada 9 beradik erm..8 org perempuan sorg lelaki...sebenarnya aku yg bongsu tp abh ku kawen lg...dpt la aku 4 adik..setiap sorg mesti lain karakter,mula dengan along aku

siti nur ain
dah kawen ada 3 org ank dptlah aku ank sedara yg comel dan nakal...nantilah aku cerita pasal diaorg

kak ngah aku plak nurul hana erm xkawen lg dlm proses kot..aku pun xtau bila..dia ni tukg jahit..bju aku dia jahit..seoarng yg suka membebel kalau ada yg xkena lagilah kalau sepah2 aku sabo je kaalau dia bising selalu gaduh dgn kakak aku yg no 3...tp seoarang kakak yg sgt bertanggungjawab kat adik2 coz selalu bg aku duit aku.. money2...heheh..org dh bg aku ambik jelah..seoarng yg sgt simple dlm setiap bab,pengemas,dan sensitif..opsss

kakak aku no 3 plak norafidahani...erm kakk aku yg ni plak suka berangan,suka bt keje sesuka ati dia...kt tmpt keje cuti suka hati mcm bos dia tu kwn ..xg keje dgn alasan xde air kt umh xdpt mandi...adeh..sangat peramah..tp penakut...perangai mcm budak2..dengan aku mcm aku ni kakk dia,ntah bila nk matang ..mlas nk bsuh bju angkut p umh kak long bsuh guna mesin...tp xlokek bg aku duit..heheh money2...

kakk aku yg no 4 plak nur syamila mazrah..yg ni plak agak materialistik...semua brg nk yg branded2...xsuka mkn pelik btol aku,xreti msk..dia kta aku nk masak kat dapur yg luas ala2 dapur rumah chef wan...memilih...aku ingt lagi dia masak kankung grg belacan disimpan je dlm almari tunggua ku blik sekolah suh rasa sebelum bg ayh aku rasa,,,masa tu mak aku blik kg..tingal aku dgn dia,..aku pun rasalah..yaALLAH,aku rasa mcm duk dlm laut mati...MASIN!!
maka bersemadilah kankung itu ke dalm tong sampah....innnalilah
tau dek abh aku...mati kitaorg..aku pun masak yg lain...


nanti aku sambung lagi....................hehe penat
3 Responses
  1. suriya Says:

    keh3..lawak tol masing2 lain karaktor..tp best sbb kakak2 hang suka huluq duit.. kim slm kat kak noni ek..


  2. hehehhehheheh aku mls nk tulis..hehhheehh


  3. ShiLa Says:

    ala.. nk smbungan!!!