selipar oh selipar...huhu

hi!! semua!!
ni ada citer yang akn mengelikan limpa dan perut korg xlawak pun korg kena ketwa gak
disebabkan ayh aku sakit dan duduk kat wad berminggu dan sekarang dia terpaksa masuk wad lagi sekali sebab demam balik harap dia cepat sembuh,,selipar ni xde kena mengena dgn ayah aku okeh!!..nak dijadikan citer lokasi kejadian berikut berlaku dihospital alkisah......

kisah 1
hari ayah aku masuk hospital maka ramaila sedara mara dtg melawat xkira umur dan bangsa kenal mahupun tidak...alkisah nenek dan atok aku pun dtg melawat ayh aku jauh dtg dari kerteh tganu kite..dalam bilik wad kelas satu HTAA hanya ayh aku sorg ada dlm wad tu so kami adik beradik dan sedra mara yg lain duduk lah dlm blik itu,tp ada satu katil kosong tepi ayh aku tempat sape yang teman ayh aku tido...mka disebabkan ramai xcukup kerusi maka atok aku pun dok bersila atas katil dia tanggal kan selipar dia kat situ,maunyer xtanggal nk kena jotos ngan nenek aku?...hekehek..suadh bape lama dok dlm wad tu maka time melawat habis..maka kamii beramai2 keluar menuju ke pintu utama wad berkenaan lalu aku merasa pelik melihat .sesuatu,masa tu aku teman ayh aku dalam bilik wad

aku: aboh bwa selipar lebih ke?mak de bawa ei boh?
ayah aku: xde la
aku : erm??????

aku tgk kat luar aku nampak atok aku tgh menuju kearah aku sambil nenekku potpet dari jauh,nurse tersipu senyum gatal melihat atokku haih org tua pun minat?...
rupa2nya atok aku keluar xpakai selipar free je rasa kaki dia kata
haih atok2...sekian..........

kes 2
ari tu mak aku dan ayah aku pegi ke hospital,masa tu ayh aku bru keluar hospital dan kena ulang alik untukmedical check...masa naik lift seperti biasa masuk dan keluar,ayh aku terkenal dgn sifat gopoh gapah nyer mak aku la yg jadi mangsa nak dijadikan citer masa keluar dr lift mak aku cepat2 kuar tetiba dia melangkah je kaki keluar badan dah kat luar selipar plak kat dlm lift lalu mak aku jerit eh2 tunggu2 selipar2..nasib baik org dlm lift tu sempat lagi buka dan bg selipar mak aku tu...dramatik sungguh kan,,,mcm sesi penyerahan pe dah wuahahhahah maka aku mkan sambik terkeluar nasi sebb adik aku yg citer ...heheh sekian......

kes 3
kalau kat atas tadi selipar dalam lift dan magic telah terjadi dipendekan citer dan aku mlas nk menaip citer nih..adik aku mak aku tengah tergopoh gapah nak naik lift ambik ko selipar yang naik dulu cmana bleh selipar tu yg masuk litf dulu sebelum tuan dia pun aku xtau nanti aku siasat..hahahhaahahhahaha adeh

P/S moral of the story jangan biarkan dirimu dibyangi lift..............(khas untuk shila)hahhahah
2 Responses
  1. Matahari Says:

    hahahahaha...lawak la..klako atok ko..keh3..


  2. Shila Rosli Says:

    sengal kak yan! pe kes lak shila?
    haih! tu kenangan da lepas yer... xde kaitan ngan ms y skrg! ahahahahaha. =))