erm....new life begin......

aku bosan sekarng ni xterkata pe,,aku nk kuar pun aku mls lg la nk p unitar jenuh jauh bebeno...adoilaaaaaaaaa...aku sekarg tinggal ngan kakak2 aku letih la aku kali ni dgn diaorg bulinyer aku nih...tp yg best nyer aku dilayan mcm aku ni budk2 maklumlah yg paling muda yer diulangi yg paling muda hehehe..bosanyer,,nk terjun swimming pool malu nk kuar malas.tahap gaban..nk ym pun xde mud,nk tgk citer pun sma la...xde mud.tgk sorg2 xbest dulu leh la tgk muntot jerit2 pun dgn muntot,mkn2 pun dgn muntot aku xhbs dia hbskan..adoila sekrg tukang hbskan kakak aku..bosanyer duk sini,,nasib baik ade broadband ni xde la aku giler..erm dalam rumah ni ada 7 org ...yg aku tahu kak sara,kak tina,kakak2 aku 2org dan 2org lg kakak aku pun xkenal lg..maklum lah keje mlm,erm sorg tomboy..patutla aku tgk kasut lelaki kat luar terkejut aku...n bau rokok..aku tnya kakak aku kakak aku ckp dak tu tomboy.adeh..rumah kakak2 aku ni dekat la dgn umh kaklong n kakngah aku so kalau aku bosan aku p la jln umh diaorg tgk2 ank sedara aku.rumah ni rumah apartment sri ayu namanye.safety la..belakang umh aku lak ada Jjusco,belakang je ..nk p malas so aku dok la dlmblik nih tunggu kakak2 aku blik.bosan weh.
3 Responses
  1. ShiLa Says:

    sedey shila bc akk nye kisah. kak yan n kak mun terpaksa berpisah. hoho. =P

    ahahaha.


  2. mun Says:

    ahaha
    rindu dengan aku kata la!
    ahah yantot
    bosan gila kan
    kalau x setiap hari kte tgk tv sama2, rancangan fashion2 sama. kalau handsome kte jerit bagai nak rak, xada sape peduli.

    waa bosan tahap dinosor (sebutan yan)
    weh yantot gila ah. cmne nak mengharungi hidup ni tanpa diri mu


    sila muntah
    wakaka