aku 2009..

tahun nie 2009 pejam celik dh nkmasuk 2010 kejap je masa berlalu aku xsedar ak haih hidup aku penuh dgn aktiviti aku rasa hepi n terisi untuk buat keje aku seronok..kadang bila dtg sedih aku cuba ignore kan coz hati aku akan sakit dh la aku memg sakit...tahun yg akn dtg aku akn lebih bersedia thn depan aku dh praktikal mungkin aku lg sebok dgn keje n student2 aku nanti so harap lebih seronok kisah lama mlas aku nk fikir tp aku manusia biasa kadang2 aku teringat mungkin prinsip dan cara hidup aku sebelum nih.cinta?? haih aku lebih memahami diri aku sekargn so bt pe org nk fhm aku dan aku xmengharap kan org fhm aku.yg penting aku ada cara aku sendiri orang nk kta apa dgn pe yg aku buat itu hak korg,aku tahu bawa diri ..hidup aku,aku bukan jenis org yg suka menonjolkan diri aku org nk kata aku ni lembap ke lantak lah..kadang aku geram gak ada manusia yg memperlekehkan keje aku selama ni dialog biasa "yan ko buat nih???"btol ke?" ada aku kesah???dh tu ko ingt aku bodoh sgt ke..aku syp2 selama nih aku lebih suka perati persepsi org aku xbleh nk halang aku lebih suka ambil risiko bila aku rasa semua org xnk ambik...tu baru aku..tahun 2010 harap lebih aku bersemangat lagi!!!